Friday, September 2, 2011

Lunch @ Pizza bar

08/11/2011 10:11 pmLunch @ pizza bar

今天和同事去了pizza bar食lunch, pizza bar 位於駱克道的basement下
餐廳裡很凍呢,所以去食飯記得帶返件褸
lunch set
1.soup
2.main course
3.drink
=$50(免加一)

我揀左羅宋湯,可能個度太凍,個湯唔夠熱,只係暖暖地
隨湯仲有麵包附送,係onion bread,個包都ok,個湯普通
不過係灣仔區,灣仔ok ge情況下,質素就唔好要求咁多了

個main course我揀了"雀鳥西冷扒"
叫雀鳥好奇怪,我應該要問下個waiter咩係雀鳥!?
又雀鳥又西冷,我真係唔知道咩係雀鳥,有冇人知道呢??
塊扒冇咩特別,唔會韌,入到口lor~我反而喜歡d薯條多d~

總括來說,所有野都中規中矩,不過不失
唔洗等位,亦都唔會比人趕走,如要坐耐少少,也是一個不錯的選擇~

No comments:

Post a Comment