Friday, September 2, 2011

lunch @ Edo & Bibo Oyster & Steak House

08/05/2011 07:35 pm 聽說這間oyster & steak house係新開的,新到連openrice都未有comments
把心一橫決定去試下~~
是日食lunch,
lunch set:
1. salad / soup
2. main course
3. dessert
4. drink
=$148+10%

我地幾位都中意食oyster,
所以額外叫,每人一客
一客有3隻,盛惠$80,但由於新店開張,所以有8折~
即係$64有3隻wor!!即係$21.3一隻。真係勁抵!!
抵ge意思係咁ge price食到咁ge quality
個waiter話因為我地一陣仲要食main course
所以廚師就揀d淡味d比我地,
真係食到番尋味ar!好好味,好有海水味,其實係oyster都係為左食lee個味je!!good
值得一試!!講真真係好少高級餐廳可以用lee個price食lor!

由於唔記得左影個salad同dessert,只可以睇到個burger la!
lee個burger個塊肉係安格斯黎ge,好有牛味,肉汁都好夠
配合埋d bacon,mushroom 真係好正
d 薯條好粗,我好中意食粗薯條
其實個dessert都好好味ga,是日dessert係creme brulee,係我最愛的dessert之一
之後個餐茶要埋杯coffee,good!!佢地個coffee好好飲,i like it
好香好濃!!正~~

我覺得lee間餐廳幾好,下次應該會再黎

No comments:

Post a Comment