Friday, September 2, 2011

Dinner buffet @ Cafe express

08/06/2011 10:00 pm.

早前食過cafe express覺得非常不錯,所以幾個月後要再來一次
但今次已經和上次不同了~~


任飲汽水,其實我不太喜歡飲汽水的,不過有就當然飲下,大熱天時十分口渴


今次有3款oyster,南非,法國同埋new zealand,
法國蠔最難食,我仲覺得有d臭臭地,真係唔係幾得lor.....
到最後我淨係食南非同new zealand
不過整體黎講d蠔真係差左,openprice d人講得無錯
價錢越黎越貴,但係d size n quality越黎越唔掂
不過比左$冇理由唔食,我一共食左15隻

成條蟹柳喔,但係其實個quality都係下降左的
首先個size已經冇咁大,之後d味道已經係冇味,冇咩鮮味
而且好多都係霉霉地..= =""""
芝士的質素都ok,仲保留住之前的味道,好好味

上次我黎食猜羊扒,今次有,我覺得幾好味,d肉好嫩,又冇蘇味,食得過

食到好口渴,叫返杯凍o水~~

lee個牛都ok,唔會好韌,都ok

食左咁多肉,整返個caesar salad食先~~不過不失la~

到食甜品la,我最中意就係食甜品^^
有我最中意的creme brulee,cheese cake,其他cake都幾好食,真材失料

要食返d水果補充下水份,因為真係好口渴~

到最後整返個雪糕先,有個軟雪糕機可以自己調較份量^^

總括黎講,今次的經驗係比上次差,我應該唔會再黎食
首先係d蠔冇咁新鮮,雖然係即開,但都唔代表好食
d蟹腳都冇咁粗,味道冇咁鮮,其他都可以接受
但係去得cafe express,就係為左食蠔同蟹腳
如果lee兩個主角都差左,咁黎就真係冇意思lu~~
而且不斷加價,雖然宜家係inflation時期,但佢未免加得太快了吧...
我幾個月前黎食,先$350到,但今次要$410,貴左成$60
而且質素又keep唔到,唔貴得越黎越少人黎食,
全晚都冇爆,吉左好多張台,佢個場已經夠細ga la,仲要得咁少人~~~




No comments:

Post a Comment