Friday, September 2, 2011

Lunch @ Al Dente

昨天去了公司附近的al dente 食lunch
set lunch $108+10%
個set:
1. salad/soup
2. main course
3. dessert/drink


我幾中意食佢個d麵包,軟軟的, 有些香草味,點下個油醋,perfect

我唔得影salad個張相
佢個salad有唔同ge菜,最緊要係有水牛芝士,i like it

我係食肉獸,當然揀肉食la =)
lee個西冷算係ok la,以lee個價錢同個環境算係咁上下la

我係一個甜品迷,當然揀甜品la
要左個提拉米蘇,不過我覺得麻麻地好食
下次再去我應該不會吃這個了~~

我好耐之前食過一次,不過係謝斐道個間
可能個次係食dinner,所以個quality好似好d咁
anyway,al dente都係一個不錯的選擇



No comments:

Post a Comment