Friday, September 2, 2011

Bali - Day3

07/30/2011 03:09 am

day 3

吃完早餐在酒店門外拍照


坐破底玻璃船去海龜島, 海龜島上有不同的動物可供拍照,有海龜,蛇,變色龍.......
一個幾值得去的地方

我手上拿著一隻BAT..............好恐怖......佢地真係好核突,其實我唔敢拎,不過見人人都拎,我唔拎唔得,所以我又拎埋一份,其實那個感覺不是太恐怖,因為它不會攻擊我但真的好核突......


海龜島

然後去了南灣浮潛, 浮潛幾好玩,好像是USD25玩一次,around45mins,係由坐上船出去計wor!!即係實際上係個海到唔係好耐lor

之後去左discovery mall,我很喜歡話個background^^


這兩杯coffee是在黃金咖啡廣場拍的,很香,味道很不錯,我很喜歡
可惜我冇買,價錢好像都不太貴,如果去開,可以買來試試


去情人堐睇日落,好多monkey,大家去的時候要小心,因為這些monkey絕對會攻擊你lor!!
我見到有小朋友的拖鞋都被這些monkey搶走!!

晚上去了海邊吃晚餐,有印印唱歌比你聽,記得要比tips
那些印印唱歌好厲害,他們懂得唱"老鼠愛大米", "甜蜜蜜"~~~
這個晚餐都幾好,值得去的!!




 

No comments:

Post a Comment