Friday, September 2, 2011

鉄の味

07/30/2011 10:57 am 之前係團購站買了鉄の味的團購,因為係秒殺的,只有30quota,咁好彩又比我買到wor!good
簡直有讚冇彈, lee度真係幾好,不得不寫

團購詳情:
$5+原價10%=$12
12蚊就食到到一餐,leeinflation的時代下係超超超抵
有一個salad,,海鮮燒餅+餐飲

salad幾好味的,d汁幾ok,酸酸地
我平時好少飲麵豉湯,因為覺得唔好飲,不過lee度的幾ok
仲有一隻蜆,真材實料





到主角燒餅la,個燒餅好多餡ar,我初初以為咁ge價錢應該會偷工減料
但係鉄の味一d都冇lor!!唔似有d餐廳因為係團購而會將貨就價
名符其名,真係有海鮮的,有尤魚,三文魚,仲有其他餡,d菜咁
仲有足夠的醬+柴魚,非常good
味道岩岩好,不會太咸
size都幾大下,食完勁飽,mummy同妹妹食唔哂


到個餐飲,都幾可以,我影左檸茶
但係我地仲有飲奶茶
個奶茶係分開糖同奶上
佢個奶係creamge,所以特別濃味.


佢地的service係非常好,而且環境都好好
但佢地咁好,所以真係要幫佢地宣傳下

駱克駅個地下好型WOR!好靚



No comments:

Post a Comment